Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26  (Lest 1490087 ganger)

0 medlemmer og 8 gjester leser dette emnet.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6660 på: Juli 04, 2022, 13:19:43 »
Get French Football News
@GFFN
·
Follow
Tyler Adams has said "yes" to a move to Leeds United - negotiations over a loan with obligation to buy progressing with RB Leipzig, according to @Tanziloic.


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6661 på: Juli 04, 2022, 13:21:03 »
Tipper vi sparer kruttet til et kjempebud på CDK. 35-40 millioner pund kanskje. Derfor blir det «bare» et lån på Adams og at vi heller gikk for Sinisterra enn Gakpo som kanskje var 10 millioner dyrere.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bye

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6662 på: Juli 04, 2022, 13:26:56 »
"Record deal" for Feyenoord da - så litt må vi ha puttet i potten?
Trønder i Bergen!

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6663 på: Juli 04, 2022, 13:30:54 »
James Marshment
@marshyleeds
Svar til
@pitbull1919
Leeds reportedly look and talked with Gakpo. De Telegraaf say deal was ultimately too costly for Leeds and Sinisterra is seen as better fit.
De Ketelaere remains a target, though

Det jeg reagerte mest på her er «better fit». Han her er jo en klassisk ving og det er ikke Gapko. Er dette et hint om at vi ikke skal spille så smalt alikevel? Hmmmm…

Kan jo være at Harrison er tenkt solgt (vill jo mye heller ha James vekk) til Newcastle nå - og derfor en ny ving...
https://motleedsnews.com/featured/leeds-united-close-in-on-luis-sinisterra-transfer-with-personal-terms-agreed-fabrizio-romano/
 

Dennis

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6664 på: Juli 04, 2022, 13:33:52 »
Tipper vi sparer kruttet til et kjempebud på CDK. 35-40 millioner pund kanskje. Derfor blir det «bare» et lån på Adams og at vi heller gikk for Sinisterra enn Gakpo som kanskje var 10 millioner dyrere.

auren

Nå skal jeg ikke selge skinnet enda, men det snakkes om loan with obligation to buy. Det betyr i så fall enten at man tar kostnadene på senere regnskap (FFP-hensyn) eller fordi man ikke sitter på nok kontanter pr i dag. Eventuelt en blanding av de to. Uansett, det trenger ikke være noen dårlig avgjørelse.

Litt synd man forplikter seg til å kjøpe i tilfelle og ikke bare har en opsjon, men samtidig er det i selgende klubbs interesse.
Marching on together!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6665 på: Juli 04, 2022, 13:34:54 »
Adams og/eller Camara...

Graham Smyth
@GrahamSmyth
14m
Replying to  @EthxnI7  and  @DoctorT1992
There's a weird amount of noise around Camara but we're still being told Adams is likelier.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6666 på: Juli 04, 2022, 13:40:09 »
Sinisterra, jeg trengte å finne ut mer om ham (det gjelder kanskje flere..):

More from the article in the Dutch paper:

Sinisterra, bought by Martin van Geel, has become an absolute hit at Feyenoord. In the past season, he scored 23 goals in all competitions in total. He was discovered as a youth player by Feyenoord, partly thanks to excellent detective work by scout Steven Aptroot who made good discoveries especially in South America but later had to make way under the reign of Frank Arnesen to his disappointment. At Feyenoord, he was prepared with a good plan for the first team, where he also suffered a serious cruciate ligament injury. That was not only for the footballer himself but also a huge downer for Dick Advocaat, who could not use him for a year. With Sinisterra, Advocaat would have had many more goals and assists in his team that year.


The come-back of the now 23-year-old player after that injury is all the more remarkable and shows his perseverance. Sinisterra was crucial for the team in almost all European matches. Physically, he has progressed by leaps and bounds and Arne Slot has contributed to the left winger excelling with his attacking style. Slot knew exactly how to get the very best out of Sinisterra and so he also deserves the credit if Feyenoord in the next 24 hours a super prize for the player is going to be awarded.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6667 på: Juli 04, 2022, 13:42:39 »
Adams og/eller Camara...

Graham Smyth
@GrahamSmyth
14m
Replying to  @EthxnI7  and  @DoctorT1992
There's a weird amount of noise around Camara but we're still being told Adams is likelier.

Jeg går høyt ut og spår at de tar en «Villa». Ref signeringen av Ings som kom ut av intet. Passer bra med Adams på lån med opsjon på kjøp også. De legger pengene fra Phillips dealen i Camara. Dette vil isåfall være en statement-signering og en opptur og gi ny entusiasme etter at Phillips har forlatt oss.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6668 på: Juli 04, 2022, 13:43:03 »
Phil Hay
@PhilHay_
Reported in  @telegraaf  this morning, Leeds United discussing a deal for Feyenoord winger Luis Sinisterra.

That, a centre-mid and a forward remain the targets for Leeds. Interest in Tyler Adams and Charles De Ketelaere still very strong.
Raphinha exit no further forward at this stage. Chelsea willing to pay what Leeds want but Raphinha still holding out for Barcelona. Barca yet to match Chelsea's terms. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6669 på: Juli 04, 2022, 13:47:04 »

Johnnyj

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6670 på: Juli 04, 2022, 15:23:20 »
Noe å tygge på i sommervarmen:

https://www.scoutedftbl.com/best-young-football-players/luis-sinisterra/

Sinisterra-ryktet kom som et lyn fra klar himmel.

Sinnsykt bra spiller som kommer til å ta nivået i premier league med en gang. Lynrask, driblesterk og et godt skuddbein.
På mange måter en ganske lik spiller som Raphinha. Tør påstå at han har et enda større potensial også.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6671 på: Juli 04, 2022, 16:12:27 »
Don Mitchell
@Don7Mitchell
As I said, there is a total agreement with Mohamed and Salzburg. Medical is scheduled during the week. My understanding was Monday/Tuesday. But some sources in the background suggest now that he is still in Mali at the moment. Some said he has been in UK for few days. #LUFC

Hmmmmm…lettere skeptisk nå

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6672 på: Juli 04, 2022, 17:45:14 »
Dette virker jo helt vanvittig! Har vi kjøpt oss ferdig før midten av juli? Hadde jo vært helt utrolig. Godt med noe Phillips-trøst. Det var det behov for.

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6673 på: Juli 04, 2022, 18:15:44 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Leeds are set to sign Tyler Adams from RB Leipzig, done deal and here we go! Deal completed for £20m fee [add ons included]. It’s 100% agreed, Jesse Marsch wanted him. 🚨🇺🇸 #LUFC

Adams will travel to England soon to undergo medical tests and sign long term deal with Leeds.

Har vanskelig for å se for meg Camara nå…grrrrr. Dette er jo alt annet enn et lån med kjøpsopsjon
« Siste redigering: Juli 04, 2022, 18:17:23 av Fantasyland »

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6674 på: Juli 04, 2022, 18:44:52 »
Oops, da spratt prisen på Adams opp noen millioner, dessverre.

CDK og Sinisterra nå, så behøver ikke jeg mer.
« Siste redigering: Juli 04, 2022, 18:46:51 av GeirO »
MOT

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6675 på: Juli 04, 2022, 18:55:10 »
Oops, da spratt prisen på Adams opp noen millioner, dessverre.

CDK og Sinisterra nå, så behøver ikke jeg mer.
Ser det er rapportert en 2 års kontrakt med Sinisterra. Noe skeptisk til å signere en for et lastebillass med riksdaler som kan stikke om 2 år. Mistenker han vil bruke oss som et springbrett og fri transfer.

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6676 på: Juli 04, 2022, 19:10:23 »
Oops, da spratt prisen på Adams opp noen millioner, dessverre.

CDK og Sinisterra nå, så behøver ikke jeg mer.
Ser det er rapportert en 2 års kontrakt med Sinisterra. Noe skeptisk til å signere en for et lastebillass med riksdaler som kan stikke om 2 år. Mistenker han vil bruke oss som et springbrett og fri transfer.
2 år?? Skal vi benytte 25 mill pund og skrive en to års kontrakt.. Det virker helt på trynet. Om det er tilfelle, må vi vri fokuset mot et annet alternativ

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6677 på: Juli 04, 2022, 19:26:28 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Tyler Adams deal, done and sealed. It means that if nothing changes in the coming weeks, Leeds won’t bid for midfielder Mo Camara from RB Salzburg despite rumours. 🟡🔵 #LUFC

Main target has always been Tyler Adams together Marc Roca… and he’s now joining Leeds, here we go.

Game over..

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6678 på: Juli 04, 2022, 19:58:05 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Tyler Adams deal, done and sealed. It means that if nothing changes in the coming weeks, Leeds won’t bid for midfielder Mo Camara from RB Salzburg despite rumours. 🟡🔵 #LUFC

Main target has always been Tyler Adams together Marc Roca… and he’s now joining Leeds, here we go.

Game over..
Å signere Adams er et signal på lave ambisjoner spør du meg. Han er vel den av de de rytes jeg håpte vi skule gå stille forbi, men Marsch har tydeligvis bestemt seg for å gå for hele RedBull gjengen.

Cherry

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6679 på: Juli 04, 2022, 20:07:07 »
Oops, da spratt prisen på Adams opp noen millioner, dessverre.
 
CDK og Sinisterra nå, så behøver ikke jeg mer.
Ser det er rapportert en 2 års kontrakt med Sinisterra. Noe skeptisk til å signere en for et lastebillass med riksdaler som kan stikke om 2 år. Mistenker han vil bruke oss som et springbrett og fri transfer.

Leeds skriver ikke 2- års kontrakter med nye spillere, det må være feil info.
Fortsatt mye buzz ang Camara , men at vi skulle signere både ham og Adams blir vel litt mange ift CM.
Tror fortsatt at Forshaw er ett godt alternativ i troppen ift erfaring.
Nå trenger vi REN spiss, og back up keeper….men jeg tar greit denne Sinisterra også - han virker pigg´! :)
« Siste redigering: Juli 04, 2022, 20:09:24 av Cherry »
 

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6680 på: Juli 04, 2022, 21:54:24 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Tyler Adams deal, done and sealed. It means that if nothing changes in the coming weeks, Leeds won’t bid for midfielder Mo Camara from RB Salzburg despite rumours. 🟡 #LUFC

Main target has always been Tyler Adams together Marc Roca… and he’s now joining Leeds, here we go.

Game over..
Å signere Adams er et signal på lave ambisjoner spør du meg. Han er vel den av de de rytes jeg håpte vi skule gå stille forbi, men Marsch har tydeligvis bestemt seg for å gå for hele RedBull gjengen.
Som regel syns jeg du klager litt for mye, men skal innrømme at jeg er enig med deg her. Roca og Adams på DM virker som et sjansespill med dårlige odds.

Sterland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6681 på: Juli 04, 2022, 22:12:33 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Tyler Adams deal, done and sealed. It means that if nothing changes in the coming weeks, Leeds won’t bid for midfielder Mo Camara from RB Salzburg despite rumours. 🟡 #LUFC

Main target has always been Tyler Adams together Marc Roca… and he’s now joining Leeds, here we go.

Game over..
Å signere Adams er et signal på lave ambisjoner spør du meg. Han er vel den av de de rytes jeg håpte vi skule gå stille forbi, men Marsch har tydeligvis bestemt seg for å gå for hele RedBull gjengen.
Som regel syns jeg du klager litt for mye, men skal innrømme at jeg er enig med deg her. Roca og Adams på DM virker som et sjansespill med dårlige odds.
Håper Adams er jordfreseren, og at Roca kan bidra med muskler og kreativitet.. Litt betryggende at Petter Veland «gikk god» for Roca-signeringen, og mente dette er en kvalitetsspiller som tok et for langt steg når han signet for Bayern, og fikk svi for det. Spent på om vi går for en ren spiss, eller om Marsch/Orta mener Bamford, Gelhardt, Greenwood og Rodrigo er tilstrekkelig. Ellers er det jo spennende med den colombianske vingen, men ryktene om at han kun signer på en 2 års kontrakt er litt skremmende.. f

Gordon McUseless

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6682 på: Juli 04, 2022, 22:24:50 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Tyler Adams deal, done and sealed. It means that if nothing changes in the coming weeks, Leeds won’t bid for midfielder Mo Camara from RB Salzburg despite rumours. 🟡 #LUFC

Main target has always been Tyler Adams together Marc Roca… and he’s now joining Leeds, here we go.

Game over..
Å signere Adams er et signal på lave ambisjoner spør du meg. Han er vel den av de de rytes jeg håpte vi skule gå stille forbi, men Marsch har tydeligvis bestemt seg for å gå for hele RedBull gjengen.
Som regel syns jeg du klager litt for mye, men skal innrømme at jeg er enig med deg her. Roca og Adams på DM virker som et sjansespill med dårlige odds.
Klager ikke mer enn nødvendig.
Forøvrig har jeg troa på Roca og Kristensen, Men Adams?.....not so much. Håper å måtte spise ordene mine.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6683 på: Juli 04, 2022, 22:29:52 »

Forøvrig har jeg troa på Roca og Kristensen, Men Adams?.....not so much. Håper å måtte spise ordene mine.

For det første, eg har ikkje spesielt peiling på nykommerne - jeg har lest meg til det eg 'veit'...
Men inntrykket er at Adams er en 'destroyer' som vil hjelpe Roca til å distribuere ballen frem til angrepsrekka vår...

Uansett, Jesse veit utmerket godt hva han får - og er altså villig til å bruke spillerne på ny.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6684 på: Juli 04, 2022, 22:34:49 »
Vi får håpe det er noe Augustin-enighet inni den avtalen også. Siden prisen plutselig gikk opp. Men det skal vel litt til...

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6685 på: Juli 04, 2022, 22:38:24 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Tyler Adams deal, done and sealed. It means that if nothing changes in the coming weeks, Leeds won’t bid for midfielder Mo Camara from RB Salzburg despite rumours. 🟡 #LUFC

Main target has always been Tyler Adams together Marc Roca… and he’s now joining Leeds, here we go.

Game over..
Å signere Adams er et signal på lave ambisjoner spør du meg. Han er vel den av de de rytes jeg håpte vi skule gå stille forbi, men Marsch har tydeligvis bestemt seg for å gå for hele RedBull gjengen.
Som regel syns jeg du klager litt for mye, men skal innrømme at jeg er enig med deg her. Roca og Adams på DM virker som et sjansespill med dårlige odds.
Klager ikke mer enn nødvendig.
Forøvrig har jeg troa på Roca og Kristensen, Men Adams?.....not so much. Håper å måtte spise ordene mine.
Beklager. Var dårlig valg av ord. Pessimistisk var mer i den retninga jeg tenkte. Men jeg ser at i denne sammenheng er jeg mer pessimist enn deg, så må visst bare tie.

LUFC MOT

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 565
  • Total likes: 6
  • 2 timer før første ER tur leeds-southend!!!!!
    • Vis profil
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6686 på: Juli 04, 2022, 23:10:07 »
Type Kante spiller denne Adams, dette sammen med Roca med pasningsfot kan bli meget spennende. De 2 sentralt, selv med penge Phillips ute så er nok midtbanen styrket... Adams har bra fart også, det mangler vi pr i dag.. MOT

Fantasyland

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6687 på: Juli 04, 2022, 23:11:53 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
AC Milan have made an opening bid for Charles de Ketelaere, €20m plus add-ons. Club Brugge want more but AC Milan now opening direct talks, as per
@DiMarzio
. 🔴🇧🇪 #ACMilan

Leeds have also approached Brugge for de Ketelaere as revealed weeks ago.

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6688 på: Juli 04, 2022, 23:54:26 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
Tyler Adams deal, done and sealed. It means that if nothing changes in the coming weeks, Leeds won’t bid for midfielder Mo Camara from RB Salzburg despite rumours. 🟡 #LUFC

Main target has always been Tyler Adams together Marc Roca… and he’s now joining Leeds, here we go.

Game over..
Å signere Adams er et signal på lave ambisjoner spør du meg. Han er vel den av de de rytes jeg håpte vi skule gå stille forbi, men Marsch har tydeligvis bestemt seg for å gå for hele RedBull gjengen.
Som regel syns jeg du klager litt for mye, men skal innrømme at jeg er enig med deg her. Roca og Adams på DM virker som et sjansespill med dårlige odds.

Tror det er en bedre duo enn Phillips og Klich/Forshaw.

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 26
« Svar #6689 på: Juli 05, 2022, 00:39:35 »
Fabrizio Romano
@FabrizioRomano
AC Milan have made an opening bid for Charles de Ketelaere, €20m plus add-ons. Club Brugge want more but AC Milan now opening direct talks, as per
@DiMarzio
. #ACMilan

Leeds have also approached Brugge for de Ketelaere as revealed weeks ago.
Hmmm… her må vi nok utby Milan. 35-40 millioner euro må nok på bordet. Matcher Milan Leeds sitt bud går han til Serie A. Frykter denne spilleren blir tapt, men at Leeds har linet opp en god back up. Mye skjer de neste dagene.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.