Leeds lagt ut for salg!!

Started by MacMurder, July 07, 2007, 03:35:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Svend Anders

INVITASJON:

Dete går mot en spennende kveld. Vi kjører en live-chat på MSN og har fler påloggede allerede. Om du vil delta i gruppe-praten, kontakt meg på msn via leedsandengafan@hotmail.com - så inviterer jeg deg i diskusjonen.

Alle er velkomne, vi håper å holde det gående utover kvelden når ting begynner å skje på ER.

SA

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Leppan

Hvis nå Bates skulle vinne tilbake kontrollen, vil høringen/rettsaken som skulle komme opp i september(var det vel)fortsatt være aktuelt?

Glory years will come again!

Stephenjazz

Man må vel ta alt som kommer fra mediene i Engalnd med en klype salt, de er jo ikke alltid de mest pålitelige kildene. Det blir vel en underdog som kommer til å ta over klubben
Det blir aldri umoderne å vinne

Sverre

Fra Leeds United Supporters Club;

Deadline er flyttet til i morgen. Fortsatt er det ikke "innvilget" mere innsyn i regnskapene fra KPMG.

Sorry...

Svend Anders

quote:
Originally posted by Sverre

Deadline er flyttet til i morgen.

Sorry...

Kilde?

Gikk rykter om dette tidligere idag også, men fortsatt står det på alle sider (også klubbens) at den er klokka 18.00 Norsk tid.

SA

Følges på:

Leppan

Ikke akkurat en bombe hvis det stemmer.

fmtj

quote:
Originally posted by Svend Anders

quote:
Originally posted by Sverre

Deadline er flyttet til i morgen.

Sorry...

Kilde?

Gikk rykter om dette tidligere idag også, men fortsatt står det på alle sider (også klubbens) at den er klokka 18.00 Norsk tid.

SA

Kanskje det faktisk kan være greit for oss, da de som eventuelt trenger denne tiden kan få mulighet.

Yeboahs vitne

Svend Anders

quote:
Originally posted by fmtj

Kanskje det faktisk kan være greit for oss, da de som eventuelt trenger denne tiden kan få mulighet.

Det kan det abslutt være - Bates vil i alle fall ikke tjene noe som helst på utsatt frist.

Men jeg spør etter kilde fordi det tidligere i dag, og i går, var rykter om at fristen var utsatt. Dette ble i etterkant avkreftet, men det er jo ikke alltid man får med seg det.

Uansett tror jeg ikke KPMG foretar seg noe stort i kveld, de må jo sjekke bud, beviser på penger, gjøre vurderinger, etc.

Hører BBC Radio Leeds nå, intet der om flyttet frist - men Redbus har bekreftet bud, Morris og Pearson "is also believed to be bidding".

SA

Følges på:

Tore fra Larvik

Vill det si at det er tre aktører som har bud inne? La oss nå bli kvitt
Bates for godt.

Svend Anders

BBC-nyhetene nå med Leeds-ekspert Adam Pope. Ingen offisielle uttalelser fra noen parter, men fristen har gått ut. Etter det jeg forsto er derimot fristen for å presentere "proof of funds" satt til 13.00 norsk tid imorgen, tirsdag.

KPMG har sagt til bbc at resultatet blir kjent "soon er rather than later".

Ellers intet nytt, bare kritikk til kort frist for å legge inn bud fra en av disse parlamentsmedlemmene.

SA

Følges på:

Roy

Det er i hvertfall flere som onsker oss. spansk tastatur suger. [8D][8D] Investment firm Redbus has said it will bid to buy Leeds before Monday's 1700 BST deadline, reports BBC Radio Leeds.
Chairman Simon Franks will submit an offer despite "impediments" being put in Redbus' way by the bidding process.

Property developer Simon Morris and ex-Hull owner Adam Pearson are also set to make offers, while current chairman Ken Bates' bid is still on the table.

Administrators put the club up for sale on Friday and Bates plans to take legal action if it is sold to a rival bidder.

Interview: Ex-Leeds chairman Gerald Krasner

He re-submitted his offer after a legal challenge was made by HM Revenue and Customs (HMRC) over his original takeover plans.

The 75-year-old said: "Our bid is the original deal that was done in the meeting of creditors when we placed the Company Voluntary Agreement (CVA) on1 June.

606: DEBATE
Who will buy Leeds?

"We have amended it twice to try to meet the Inland Revenue's objections and now we have withdrawn the conditionality of it, so it's now unconditional.

"We believe in fact our offer is valid. Therefore it should be the only one to be accepted."

Leeds have debts of £35m, including the money owed to HMRC in unpaid taxes, and Bates had proposed to take the club out of administration by repaying creditors eight pence in every pound that it owed.

Franks claims only Bates has been allowed full access to the club's accounts in recent months.

"I'm furious. This is utterly prejudicial. We have to reduce our bids because of the 'known unknowns'. Mr Bates doesn't have to," Franks said.

"We don't know what we are bidding for."

Pearson, who left Hull in June after selling the club to a consortium fronted by Paul Duffen for £10m, is expected to make a formal approach along with Internet guru Peter Wilkinson.

Duncan Revie, son of former Leeds manager Don, has also previously declared an interest in buying the Yorkshire club.
quote:
Originally posted by Tore fra Larvik

Vill det si at det er tre aktører som har bud inne? La oss nå bli kvitt
Bates for godt.

Stand up and sing for LEEDS UNITED

Førde

Vi får bare krysse fingrene og håpe på de BESTE !!!
Bates vekk for godt !!!!!
Marching On Together

marve

QuoteOriginally posted by Førde

Vi får bare krysse fingrene og håpe på de BESTE !!!
Bates vekk for godt !!!!!
[/quote
Er slettes ikke sikker på om det er en bra ting for leedsu om bates taper bud givningen nå .Han vill garantert ikke slippe klubben fra seg uten rettsaker og en hel masse bråk .
Nei jeg håper bates får det som han vill NÃ... jeg ,så vi kan begynne å tenke fotball igjen .
Mye taler vell for at han vill selge oss vidre senere allikevell .

Sverre

Da er det visstnok bekreftet et felles bud fra Redbus/Simon Morris.

Tja, hva skal man si til det...?  Kanskje ikke en helt optimal løsning, men likevel en farbar vei...?

Lids

det er absolutt en farbar vei.

Thomas
Thomas

h.b

Ryktes at Bates vant selv om andre hadde høyere bud. Snakk om korrupsjon

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

Lids

Ryktes at ryktene dere kommer med bare er rykter.

Thomas
Thomas

Tom S

Ver grei å vent til fakta før du beskylder nokon for korrupsjon.

quote:
Originally posted by h.b

Ryktes at Bates vant selv om andre hadde høyere bud. Snakk om korrupsjon

Ã... være Leeds supporter er verdens hardeste og dårligst betalte yrke. 0 kroner i lønn og en 24 timers arbeidsdag

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

h.b

http://www.yorkshirepost.co.uk/sport?articleid=3015900

Svend Anders

Bates kan vanskelig ha vunnet før KPMG har fått vurdert budene i det hele tatt, kan han?

Stemmer det at Redbus og Morris har gått sammen tror jeg det er helt greit. Som jeg har skrevet i tidligere innlegg trenger det ikke være negativt med eiendomsutvikling som en DEL av gjennoppbyggingen. Redbus er en seriøs aktør og det vil være beroligende med tanke på at Morris da er under en viss kontroll.

Om de har gått sammen vil jeg vel tro at budet har god sjans til å vinne også.

Vi får vente å se...

SA

Følges på:

Tom S

Det som er omtalt her er utfallet av CVA'en for ein månad sidan.

quote:
Originally posted by h.b

http://www.yorkshirepost.co.uk/sport?articleid=3015900

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

h.b

Er så nervøs at jeg kan feie en kanin uten å merke det

auren

Feie en kanin? Hybelkanin? Eller mente du å feie over en kanin?

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tobb

Hehe.. Dette begynner嬌 bli stygt ;)

veteranen

quote:
Originally posted by veteranen

quote:
Originally posted by Svend Anders

Om innebærer det jeg tror det gjør så takker jeg Gud.

Nå er jeg litt usikker på hva det du tror måtte innebære, men før du utdyper dette, så kan jeg fortelle hva jeg tipper kommer til å skje:

En annen gruppe kommer nå inn og får tilslaget. Ser ikke bort fra at Krasner får rett når han antyder at to grupper kommer til å slå seg sammen. I såfall regner jeg med at Simon Morris kommer til å være involvert.

Betyr det at vi omsider kan legge bak oss disse rettsakene? Neppe! For nå går antagelig Bates til sak!

Tipper jeg får rett i det jeg tippet.

Og hb: dette er ikke et rykte - kun reinspikka tipping!

Ellers tipper jeg at de fleste snart har fått nok av hele dritten! Og noen av oss tipper vel snart over..? [:)]

h.b

blubb blubb blubb.Tippe over. Javist gjør jeg det. Er jo en Leeds fan

Ferre

Er så spent på utfallet. Morris/Redbus? Jaja, er vel bedre enn Bates. Håper fortsatt på Pearson/Wilkinson, men kanskje dukker Revie opp?

-WE'LL BE BACK-

Sydhagen

går rykter om at det er kommet inn 4 bud..bates, redbus\morrison og sannsynligvis ett fra pearson..er revie nr 4..?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Tobb

Ønskeliste:

1. Pearson/Wilkinson
2. Revie
3. Morris/Redbus
4. Bad Santa

MOT

h.b

Regner med at det kommer et svar rundt 12.00 i morgen. Først skal FA informeres