Leeds lagt ut for salg!!

Started by MacMurder, July 07, 2007, 03:35:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ferre

Var vel for godt til å være sant at vi skulle få en tidlig avklaring...

-WE'LL BE BACK-

Tobb

Ironisk at Thomas Brolin skulle være på NRK akkurat nå.. Kan umulig være ett godt tegn!

Sydhagen

hva skjer..?!  klokken er passert 12 og ingenting..er det kl 13 norsk tid kanskje?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Tobb

Ã... herregud, der sier du noe.. Må vi vente enda en time?

4ever arcticwhite

Ja, det er vel 12 engelsk tid. I tillegg er den "Thrown into doubt". Og 12 vil vel uansett være starten på en pressekonferanse, så  vi må nok vente litt til...

- The future's so white, I've got to wear shades [8D]
The future's so White I've got to wear shades 8)

fmtj

For en farse dette er!!! Også denne deadline er tvilsom. Nå må vi snart erklære "War on terror"!
Yeboahs vitne

asLeeds

please!! gi meg 1 avklaring NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!
tenk vist sheiken vår kliner til med 1 kjempe bud...dream on..

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

palle

Ja, er det ikke snålt at de velger å gå etter GMT istf. norsk tid?

PålK
som tipper vi må vente til etter 13 norsk tid også...

...ooo, vi vandrar saman...

fmtj

http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/leeds-united-news?articleid=3016504

Side med stadig oppdatering! Siste; KPMG vurderer budene, men vil ikke si noe om hvor mange bud som foreligger! Heller ikke noe om når det kommer info!

Fra tidligere idag så jeg at det ble nevnt noe om den korte fristen og at det hindret mange bud. Det ble nevnt at så mange som 28 fosrkjellige interessenter var på banen forrige runde!!!![:0]
Yeboahs vitne

Lids

Thomas

fmtj

http://www.bolton.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=72584

Boltons fans koser seg over vår elendighet!!! De hater Sam Allardyce for øyeblikket, men berømmer han for å ha kalt tilbake Michalik i, et for Leeds viktig øyeblikk, slik at vi rykket ned og alt gikk til helvete!
Ja, ja, sånn er det å være Leeds United fan! Vi følges med argusøyne og skadefryd av alle andre små (Bolton) og store drittklubber rundt om!
Yeboahs vitne

GeirO

Tror ikke vi skal vente så desperat. Kommer vel noe i ettermiddag eller i morgen.....
MOT

Per-Stian

Kva er sannsynlegheita for at eg får influensa og feber samstundes som framtida til klubben vår står i fare? Eg opplevde i alle fall dette, og det gjer ikkje godt. Blir så utruleg spennande å sjå om mareritta sluttar i dag eller om vi gjennom nye forhandlingar og runder i retten.

Ferre

For dere som vil se gårdagens reportasje om Leeds på SSN. Blant annet intervjuet med Franks.

http://www.youtube.com/watch?v=_a9a_Ct6zno

-WE'LL BE BACK-

rastafari

13:11 norsk tid. Har KPMG noe å si eller? Skummelt stille..
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

Jon R

Orker ikke denne seigpiningen. Tar en tur ut i "godværet" mens jeg nynner på denne:

"
I'll tip my hat to the new constitution
Take a bow for the new revolution
Smile and grin at the change all around
Pick up my guitar and play
Just like yesterday

Then I'll get on my knees and pray
We don't get fooled again
"

Jon R.
Jon R.

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

fmtj

Ikke nødvendigvis svar i dag, men det bør komme en eller annen melding om når evt. svar kan foventes! Håper de av dere som er velinformerte deler alt med oss andre!!!
Yeboahs vitne

Joe Jordan

quote:
Originally posted by Jon R

Orker ikke denne seigpiningen. Tar en tur ut i "godværet" mens jeg nynner på denne:

"
I'll tip my hat to the new constitution
Take a bow for the new revolution
Smile and grin at the change all around
Pick up my guitar and play
Just like yesterday

Then I'll get on my knees and pray
We don't get fooled again
"

Jon R.

Ah, en god plan. The Who er jo terapi på høyt plan. Jeg går ned på knærne og ber om at vi ikke blir lurt igjen jeg også!

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

fmtj

Yeboahs vitne

torivar

Ser det er noen som forkorter tiden med å synge. Synes denne er en klassiker selv om den er noen år. Og ikke minst gir den et greitt bilde på hvorfor vi i dag spiser negler. http://www.comeonboro.com/specials/180001.htm

Marching on...

Leppan

Nei, nytteløt å sitte her å vente, får vel komme seg ut en tur og finne på noe, resultatet blir jo det samme allikavel. En ny nedtur regner jg med.

Glory years will come again!
Glory years will come again!

rd1

Bare vi får et svar før opprykket til Premier Leauge våren 2009 er klart så...

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

4ever arcticwhite

Stille før stormen?
Fy F så stille fra England. Men snart bryter vel Helv.. løs, tenker jeg, når det blir annonsert at budet fra Bates er det eneste gyldige, og derfor står, og at saken fra skattemyndighetene kommer opp i september som planlagt.

- The future's so white, I've got to wear shades [8D]
The future's so White I've got to wear shades 8)

palle

Jeg vil tro at det er flere enn 2 bud inne i og med at det drøyer med å få et svar, og det er vel et godt tegn. Men man burde jo få beskjed om hvor mange som virkelig har lagt inn bud?

PålK

rastafari

12.53pm - KPMG's Richard Fleming issues the following statement: "We are continuing to evaluate the expressions of interest received and will make a further announcement in due course. We appreciate that there is a great deal of interest in the outcome and will take our decision in the best interests of creditors to ensure the best future for the club."
PS:Tiden er engelsk tid
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

fmtj

quote:
Originally posted by rastafari

12.53pm - KPMG's Richard Fleming issues the following statement: "We are continuing to evaluate the expressions of interest received and will make a further announcement in due course. We appreciate that there is a great deal of interest in the outcome and will take our decision in the best interests of creditors to ensure the best future for the club." PS:Tiden er engelsk tid

Setter pris på den store interessen!!!!![:(!][:(!][:(!]! Hva hadde han trodd, vi sitter jo på nåler, glasskår og spiker hele gjengen, en haug med fakirer er vi for øyeblikket!
Yeboahs vitne

auren

quote:
Originally posted by fmtj

quote:
Originally posted by rastafari

12.53pm - KPMG's Richard Fleming issues the following statement: "We are continuing to evaluate the expressions of interest received and will make a further announcement in due course. We appreciate that there is a great deal of interest in the outcome and will take our decision in the best interests of creditors to ensure the best future for the club." PS:Tiden er engelsk tid

Setter pris på den store interessen!!!!![:(!][:(!][:(!]! Hva hadde han trodd, vi sitter jo på nåler, glasskår og spiker hele gjengen, en haug med fakirer er vi for øyeblikket!

[:D][:D][:D] Kongekommentar!

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

rd1

har jobbet i KPMG i sin tid.. kansje jeg skal ta en telefon til Richard Fleming??

Kan informere om at KPMG har verdensdårligste selskapssang (offisielt kåret) og var revisor til Finance Credit i Norge, som tilsammen svindlet norsk næringsliv for over 1 milliard..

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

Stephenjazz

quote:
Originally posted by rd1

har jobbet i KPMG i sin tid.. kansje jeg skal ta en telefon til Richard Fleming??

Kan informere om at KPMG har verdensdårligste selskapssang (offisielt kåret) og var revisor til Finance Credit i Norge, som tilsammen svindlet norsk næringsliv for over 1 milliard..

"Who needs Cantona??"

har du link til den sangen[8D]?
Det blir aldri umoderne å vinne