Skrevet av Emne: EX-eier: Ken Bates  (Lest 362106 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

p0ndus

  • Gjest
Sv: Re: Sv: EX-eier: Ken Bates
« Svar #2040 på: September 09, 2013, 17:48:33 »
Fant en
Litt på etterskudd, men sprettet nettopp Bates Out-champagnen som hadde ligget på kjøl siden sommeren i fjor. Smakte godt

Fant nylig et Wise-out knekkebrød i skuffen, var blitt så sprøtt at det krøp ned i søppelposen av seg selv:)
Har mer tro på vellagret champis enn gammelt knekkebrød. :D
;D

testo

Sv: EX-eier: Ken Bates
« Svar #2041 på: November 23, 2013, 08:48:34 »
Og dette som skulle bli en såååå bra dag!!

Papa Smurf is Back
Old Man Bates Spotted at Elland Road Shock Horror
Oh dear. Just when you thought it was safe to go back to Elland Road, and maybe even to part with a few hard-earned shekels in the club Megastore, or in purchasing an ambitiously-priced match ticket for the visit of the Smoggies this weekend – watch out.  Bates is back, and it’s not Norman of that ilk, but the supposedly departed and definitely unlamented Kenneth William.

Now, I’ve no desire to be unnecessarily alarmist, so if that opening paragraph sounded like a hideous mixture of recycled blurb from the publicity materials of Jaws and Psycho – then I humbly apologise.  But it’s been a bit of a shock, you see – such a graphically horrible picture. It’s not what you expect or need to see, large as life and twice as hideously old, breezing about outside our sacred stadium as if – well, as if he owned the place. Gulp.


http://robertatkinson61.wordpress.com/2013/11/23/old-man-bates-spotted-at-elland-road-shock-horror-by-rob-atkinson/?



“Take mine and David [Haigh's] word for it” Hunt is quoted as saying “he’ll never be back involved at Leeds United Football Club.”  :D :D

Read more: http://www.thescratchingshed.com/2013/11/ken-bates-tries-to-worm-his-way-back-into-elland-road/#ixzz2lSAQAw9h
« Siste redigering: November 23, 2013, 08:58:35 av testo »
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

DenHviteYeboah

Sv: EX-eier: Ken Bates
« Svar #2042 på: Desember 01, 2013, 13:51:59 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/phil-hay-battle-lines-well-and-truly-drawn-between-leeds-united-and-bates-1-6287192
Ja, nå kan dere se hva gubben brukte penger på....og han har eid klubben siden 2005...nå kan de  som påstod at klubben ble bygget stein for stein se seg litt i speilet.....
« Siste redigering: Desember 01, 2013, 14:01:42 av DenHviteYeboah »

Dennis

Sv: EX-eier: Ken Bates
« Svar #2043 på: Desember 01, 2013, 14:43:19 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/phil-hay-battle-lines-well-and-truly-drawn-between-leeds-united-and-bates-1-6287192
Ja, nå kan dere se hva gubben brukte penger på....og han har eid klubben siden 2005...nå kan de  som påstod at klubben ble bygget stein for stein se seg litt i speilet.....

Du skal lete lenge før du finner noen som mente det, selv om dette blir nevnt hver eneste gang.
Marching on together!

GeirO

Sv: EX-eier: Ken Bates
« Svar #2044 på: Desember 01, 2013, 14:48:55 »
Bates reddet klubben en gang for deretter å bygge ned klubben, Stein for Stein. Men denne artikkelen handlet vel kun om flyavtalen i år.
MOT

DenHviteYeboah

Sv: EX-eier: Ken Bates
« Svar #2045 på: Desember 01, 2013, 14:59:52 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/phil-hay-battle-lines-well-and-truly-drawn-between-leeds-united-and-bates-1-6287192
Ja, nå kan dere se hva gubben brukte penger på....og han har eid klubben siden 2005...nå kan de  som påstod at klubben ble bygget stein for stein se seg litt i speilet.....

Du skal lete lenge før du finner noen som mente det, selv om dette blir nevnt hver eneste gang.
Da foreslår jeg du søker på innlegg med ordene:"bygge klubben stein for stein" :)

Dennis

Sv: EX-eier: Ken Bates
« Svar #2046 på: Desember 01, 2013, 15:07:32 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/phil-hay-battle-lines-well-and-truly-drawn-between-leeds-united-and-bates-1-6287192
Ja, nå kan dere se hva gubben brukte penger på....og han har eid klubben siden 2005...nå kan de  som påstod at klubben ble bygget stein for stein se seg litt i speilet.....

Du skal lete lenge før du finner noen som mente det, selv om dette blir nevnt hver eneste gang.
Da foreslår jeg du søker på innlegg med ordene:"bygge klubben stein for stein" :)

Stemmer.

Fant minst tre tilfeller der du skriver "de som mener at klubben bygges stein for stein..." ;D
Marching on together!

DenHviteYeboah

Sv: EX-eier: Ken Bates
« Svar #2047 på: Desember 01, 2013, 15:49:37 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-whites-news/phil-hay-battle-lines-well-and-truly-drawn-between-leeds-united-and-bates-1-6287192
Ja, nå kan dere se hva gubben brukte penger på....og han har eid klubben siden 2005...nå kan de  som påstod at klubben ble bygget stein for stein se seg litt i speilet.....

Du skal lete lenge før du finner noen som mente det, selv om dette blir nevnt hver eneste gang.
Da foreslår jeg du søker på innlegg med ordene:"bygge klubben stein for stein" :)

Stemmer.

Fant minst tre tilfeller der du skriver "de som mener at klubben bygges stein for stein..." ;D
Poenget er ikke akkurat ordene, foreslår du leser Bates trådene-og starter på side 1!Der kommer det frem i mange innlegg at driften til Bates er veldig fornuftig ;) God lesning!
Du kan jo lese tråden Bates er bra for Leeds United...:
http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,12576.0.html
« Siste redigering: Desember 01, 2013, 16:01:23 av DenHviteYeboah »

Hallgeir *

Sv: EX-eier: Ken Bates
« Svar #2048 på: Desember 14, 2013, 22:34:15 »
Vi blir visst ikke kvitt den gamle stabukken med det første. Han blir å finne i nærområdet.

YEP skriver:


Ex-Leeds United chairman Ken Bates plans radio station.


MAKING RADIOWAVES: Radio Yorkshire advisor Ken Bates.

by Paul Robinson

FORMER Leeds United chairman Ken Bates has lifted the lid on his plans for a radio station based a stone’s throw from his old club’s Elland Road ground.


Speculation about Mr Bates’s intentions has been rife since he took up office space above the Subway restaurant opposite Elland Road’s South Stand earlier this year.

Now he has confirmed that he is acting as an “adviser” to a new station called Radio Yorkshire that he hopes will begin broadcasting on digital and online “sooner rather than later”.

Mr Bates told the Yorkshire Evening Post: “It’s going to be a freestanding station, not aligned to any particular cause. It will be independent and discussion-worthy.”

Explaining why the station had chosen the base next to Elland Road, Mr Bates said: “It’s cheap and cheerful and had been standing empty for a long time. It’s also in good condition and we were able to get a seven-year lease.”

Mr Bates said Radio Yorkshire – whose name is a play on Yorkshire Radio, the now-defunct station he launched while in charge at Leeds – would cover all sports. He added: “It will be interesting to give [BBC Radio Leeds football commentator] Adam Pope a run for his money.”

Asked if the new station was looking to recruit any of Yorkshire Radio’s old staff, Mr Bates said: “Yes, some of them are being interviewed now.”

Documents lodged at Companies House show that Radio Yorkshire was incorporated in September. Its registered address was switched to the Elland Road premises on Monday.

Radio Yorkshire’s sole director is listed as Yvonne Allen, who worked alongside Mr Bates at Leeds and his previous club of Chelsea.

Her other directorships include Leeds TV Limited, YTV Limited and WHYTV Limited, all registered to an address in Bingley. Mr Bates yesterday confirmed that “stage two” of the plans for his new media venture involved an expansion into television.


NEW CHIEFS PULLED PLUG ON STATION

KEN BATES set up Yorkshire Radio in 2006, just over a year into his reign at Leeds.

Based at Elland Road, the station covered many sports and clubs but its biggest attraction for listeners was its full United match commentaries.

It closed abruptly in July, less than a week after Mr Bates’ removal as United president – a role he had assumed after selling Leeds to current owners GFH Capital at the end of last year. GFH had signed a deal in June that allowed BBC Radio Leeds to resume United commentaries after a lengthy absence.

Mr Bates made an unsuccessful attempt to buy Yorkshire Radio, LUTV – Leeds’s official TV station – and the club website for around £2m before his departure from Elland Road.
Super Leeds since 1968

Leedsfan

EX-eier: Ken Bates
« Svar #2049 på: Februar 09, 2014, 00:59:37 »
"Upon GFH’s Leeds takeover 14 months ago, Salem Patel, who is head of investment management at GFH,  promised that money was ‘in place’ to make Leeds a success. Yet by last March, just three months after the takeover, Leeds were so short of cash that they required a £1m loan  from former owner Ken Bates to pay that month’s wages.


‘If they really had assets in the hundreds of millions of pounds, as they claimed, why did I have to lend them £1m last March to pay wages?’ Bates told The Mail on Sunday. ‘I lent them that to help them out. But then I had to put in a statutory demand last summer to get it back.’

Bates says he eventually got his £1m back after legal action and he confirmed that GFH have no  outstanding debts owing to him."
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bromancer

Sv: EX-eier: Ken Bates
« Svar #2050 på: Februar 09, 2014, 07:31:50 »
Ser ut til at vi er nærmere stupet enn noen av oss kunne ha trodd. Hvis denne takeoveren går i vasken frykter jeg det verste...

Leedsfan

Sv: EX-eier: Ken Bates
« Svar #2051 på: Mars 18, 2014, 12:39:32 »
Man kan si hva man vil om Bates, men det var tæring etter næring. Det er det ikke nå, nå gnager man av sitt eget bein..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

lojosang

Sv: EX-eier: Ken Bates
« Svar #2052 på: Mars 18, 2014, 12:42:42 »
Man kan si hva man vil om Bates, men det var tæring etter næring. Det er det ikke nå, nå gnager man av sitt eget bein..

Men heller ikke Bates betalte regningene sine når det var snakk om takeover. Spesielt ikke når han hadde tenkt å selge til seg selv.
- Leif Olav

Jon R

Sv: EX-eier: Ken Bates
« Svar #2053 på: Mars 18, 2014, 13:05:27 »
Man kan si hva man vil om Bates, men det var tæring etter næring. Det er det ikke nå, nå gnager man av sitt eget bein..

Når du bruker billettinntektene for de neste to åra på å finansiere VIP bokser som ingen vil bruke, er det ikke tæring etter næring, Leedsfan. Det er bare tæring...
Jon R.

Leedsfan

Sv: EX-eier: Ken Bates
« Svar #2054 på: Mars 18, 2014, 13:17:42 »
Man kan si hva man vil om Bates, men det var tæring etter næring. Det er det ikke nå, nå gnager man av sitt eget bein..

Når du bruker billettinntektene for de neste to åra på å finansiere VIP bokser som ingen vil bruke, er det ikke tæring etter næring, Leedsfan. Det er bare tæring...

Er det ingen som bruker de??
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: EX-eier: Ken Bates
« Svar #2055 på: Mars 18, 2014, 13:22:02 »
Man kan si hva man vil om Bates, men det var tæring etter næring. Det er det ikke nå, nå gnager man av sitt eget bein..

Når du bruker billettinntektene for de neste to åra på å finansiere VIP bokser som ingen vil bruke, er det ikke tæring etter næring, Leedsfan. Det er bare tæring...

Er det ingen som bruker de??

Genererer ikke nevneverdig inntekter etter hva jeg har lest.
Jon R.

Sydhagen

Sv: EX-eier: Ken Bates
« Svar #2056 på: Mars 18, 2014, 13:23:49 »
Man kan si hva man vil om Bates, men det var tæring etter næring. Det er det ikke nå, nå gnager man av sitt eget bein..

Når du bruker billettinntektene for de neste to åra på å finansiere VIP bokser som ingen vil bruke, er det ikke tæring etter næring, Leedsfan. Det er bare tæring...

Er det ingen som bruker de??

Genererer ikke nevneverdig inntekter etter hva jeg har lest.

men sikkert gode å ha når vi kommer til pl..  ::)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Jon R

Sv: EX-eier: Ken Bates
« Svar #2057 på: Mars 18, 2014, 13:25:52 »
Man kan si hva man vil om Bates, men det var tæring etter næring. Det er det ikke nå, nå gnager man av sitt eget bein..

Når du bruker billettinntektene for de neste to åra på å finansiere VIP bokser som ingen vil bruke, er det ikke tæring etter næring, Leedsfan. Det er bare tæring...

Er det ingen som bruker de??

Genererer ikke nevneverdig inntekter etter hva jeg har lest.

men sikkert gode å ha når vi kommer til pl..  ::)

Sånn var det visst ja.  Da gjenstår det bare å komme seg dit .  :)
Jon R.

Bromancer

Sv: EX-eier: Ken Bates
« Svar #2058 på: Mars 18, 2014, 14:56:28 »
Man kan si hva man vil om Bates, men det var tæring etter næring. Det er det ikke nå, nå gnager man av sitt eget bein..

Bates brukte tæring som næring. I mine øyne en blodsuger.

Leedsfan

Sv: EX-eier: Ken Bates
« Svar #2059 på: Mars 18, 2014, 15:08:09 »
Og dette som skulle bli en såååå bra dag!!

Papa Smurf is Back
Old Man Bates Spotted at Elland Road Shock Horror
Oh dear. Just when you thought it was safe to go back to Elland Road, and maybe even to part with a few hard-earned shekels in the club Megastore, or in purchasing an ambitiously-priced match ticket for the visit of the Smoggies this weekend – watch out.  Bates is back, and it’s not Norman of that ilk, but the supposedly departed and definitely unlamented Kenneth William.

Now, I’ve no desire to be unnecessarily alarmist, so if that opening paragraph sounded like a hideous mixture of recycled blurb from the publicity materials of Jaws and Psycho – then I humbly apologise.  But it’s been a bit of a shock, you see – such a graphically horrible picture. It’s not what you expect or need to see, large as life and twice as hideously old, breezing about outside our sacred stadium as if – well, as if he owned the place. Gulp.


http://robertatkinson61.wordpress.com/2013/11/23/old-man-bates-spotted-at-elland-road-shock-horror-by-rob-atkinson/?



“Take mine and David [Haigh's] word for it” Hunt is quoted as saying “he’ll never be back involved at Leeds United Football Club.”  :D :D

Read more: http://www.thescratchingshed.com/2013/11/ken-bates-tries-to-worm-his-way-back-into-elland-road/#ixzz2lSAQAw9h

Denne bumpen setter vel skrekken i de fleste.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: EX-eier: Ken Bates
« Svar #2060 på: Mars 26, 2014, 21:07:04 »
Ganske så informativt fra Bates i dag:

http://youtu.be/InSEFwX1uDU
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

sportcarl1

Sv: EX-eier: Ken Bates
« Svar #2061 på: Mars 26, 2014, 21:22:18 »
Ganske så informativt fra Bates i dag:

http://youtu.be/InSEFwX1uDU
vill inte ha tbx Bates, men i mitt tycke gjorde han ett godkänt jobb med tanke på hur läget såg ut när han tog över, balansräkningen som kom varje sommar visade oftast ett litet överskott vilket visade att det gick att driva klubben runt, vad vi nu behöver är en klubbägare som har hjärta för klubben och kan investera av sina egna pengar likt cellino
 

Hallgeir *

Sv: EX-eier: Ken Bates
« Svar #2062 på: Mars 26, 2014, 21:40:41 »
Ganske så informativt fra Bates i dag:

http://youtu.be/InSEFwX1uDU

En langt bedre forretningsmann enn de som (van-)styrer oss nå. Mye kan med rette sies om Bates, men han hadde i alle fall ikke styrt oss i grøfta.

Det er mye som fremdeles ikke har kommet fram i offentligheten, hevder han i intervjuet som egentlig er mer som en enetale. Mer grums i vente med andre ord.
Super Leeds since 1968

Gufrias

Sv: EX-eier: Ken Bates
« Svar #2063 på: Mars 26, 2014, 21:41:44 »
Jøss, gubben virket jo både fornuftig og troverdig! Til å ha ført oss ut i denne hengemyra, mener jeg.
Hekta på Leeds siden 1974

marve

Sv: EX-eier: Ken Bates
« Svar #2064 på: Mars 26, 2014, 21:47:54 »
Ganske så informativt fra Bates i dag:

http://youtu.be/InSEFwX1uDU

En langt bedre forretningsmann enn de som (van-)styrer oss nå. Mye kan med rette sies om Bates, men han hadde i alle fall ikke styrt oss i grøfta.

Det er mye som fremdeles ikke har kommet fram i offentligheten, hevder han i intervjuet som egentlig er mer som en enetale. Mer grums i vente med andre ord.
Mannen melka oss tom før han dro ,han solgte oss til disse amatørene .
Den mannen ønsker jeg så langt unna vår klubb som overhode mulig .
 

Hallgeir *

Sv: EX-eier: Ken Bates
« Svar #2065 på: Mars 26, 2014, 22:00:30 »
Ganske så informativt fra Bates i dag:

http://youtu.be/InSEFwX1uDU

En langt bedre forretningsmann enn de som (van-)styrer oss nå. Mye kan med rette sies om Bates, men han hadde i alle fall ikke styrt oss i grøfta.

Det er mye som fremdeles ikke har kommet fram i offentligheten, hevder han i intervjuet som egentlig er mer som en enetale. Mer grums i vente med andre ord.
Mannen melka oss tom før han dro ,han solgte oss til disse amatørene .
Den mannen ønsker jeg så langt unna vår klubb som overhode mulig .


Jeg skrev vel ikke noe om at jeg ønsket han tilbake, jeg heller?
Super Leeds since 1968

marve

Sv: EX-eier: Ken Bates
« Svar #2066 på: Mars 26, 2014, 22:11:47 »
Ganske så informativt fra Bates i dag:

http://youtu.be/InSEFwX1uDU

En langt bedre forretningsmann enn de som (van-)styrer oss nå. Mye kan med rette sies om Bates, men han hadde i alle fall ikke styrt oss i grøfta.

Det er mye som fremdeles ikke har kommet fram i offentligheten, hevder han i intervjuet som egentlig er mer som en enetale. Mer grums i vente med andre ord.
Mannen melka oss tom før han dro ,han solgte oss til disse amatørene .
Den mannen ønsker jeg så langt unna vår klubb som overhode mulig .


Jeg skrev vel ikke noe om at jeg ønsket han tilbake, jeg heller?
hehe neida men reagerte på det du sa om at han ikke ville styrt oss i grøfta .
Han gjorde vell det før han dro .
« Siste redigering: Mars 26, 2014, 22:23:45 av marve »
 

Hallgeir *

Sv: EX-eier: Ken Bates
« Svar #2067 på: Mars 26, 2014, 22:28:39 »
Ganske så informativt fra Bates i dag:

http://youtu.be/InSEFwX1uDU

En langt bedre forretningsmann enn de som (van-)styrer oss nå. Mye kan med rette sies om Bates, men han hadde i alle fall ikke styrt oss i grøfta.

Det er mye som fremdeles ikke har kommet fram i offentligheten, hevder han i intervjuet som egentlig er mer som en enetale. Mer grums i vente med andre ord.
Mannen melka oss tom før han dro ,han solgte oss til disse amatørene .
Den mannen ønsker jeg så langt unna vår klubb som overhode mulig .


Jeg skrev vel ikke noe om at jeg ønsket han tilbake, jeg heller?
hehe neida men ragerte på det du sa om at han ikke ville styrt oss i grøfta .
Han gjorde vell det før han dro .

Det er vel litt hva man legger i begrepet. Han lånte vel ikke penger både i øst og vest sånn som våre nåværende eiere. Mulig at vi var bunnskrapte, som du skriver, men jeg minnes ikke at det noen gang var snakk om bunnskrapt konto når lønn skulle utbetales. Gjør du?
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: EX-eier: Ken Bates
« Svar #2068 på: Mars 26, 2014, 22:30:44 »
Gøyal den busen som legger seg på jakka etter 6:58.


Forteller vel alt om hva vi IKKE ønsker!   :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: EX-eier: Ken Bates
« Svar #2069 på: Mars 26, 2014, 22:33:29 »
Ikke glem at det var Bates som SOLGTE sjela vår til  GFH.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973